BeyzaCicek maddi yönden sıkıntınız yoksa ben kendiniz bakma taraftarıyım . Bu zamanlar bir daha gelemeyecek ve ileride çok özleyeceksin. Kızım 4 aylık olacak şimdi bile ilk doğdu zamanları özlüyorum zor doğum geçirdiğim için 2 hafta doğru düzgün ilgilenememiştşm ağrımdan dikişimden dolayı. Şuan mesela çok pişmanım zamanı geri alamıyoruz kendi kendime sende çok zor durumdaydın psikolojik olarak iyi değildin falan diyorum. Bebeğim çok zor ve kolik bir bebek olmasına rağmen annem kardeşim işte ben bakayım sen 1 , 2 saat yat diyolar ona bile bırakamıyorum. Çok iyi bakacaklarını biliyorum fakat bırakmak istemiyorum. Her daim kendim ilgilenmek hiç bir anını kaçırmak istemiyorum. Benim naçizane fikrim bu yönde 🌸