canikoko Minelinannesii34 hayır zaten bu mamayı ar mama kıvamında yapıyor. Bebeğimde süt alerjisi olduğu için sadece alerjen mama tüketebiliyor. Bide doktorumuz ar mamanın kabız yaptığını söylemişti
Zeynepasya13 Hanifeelif ben 3 ay kullandım aptamil ar yine kustu en son sma aldık onu da kusuyor bişey değişmedi yanş
canikoko Zeynepasya13 evolvia rp1 kullanıyoruz. 100 cc ye 1 ölçek yazıyor. Ben 120 cc mamaya tepeleme 1 ölçek atıyorum