yagmurkokusu_ Hellomoto ben çok önce yaptırdım 500 tl iki seanstı tek seans gittim önceden belli oluyordu şuan gözükmüyor bile çok iyi bir yere yaptırın seanslara da mutlaka gidin pudralama yaptıracağım bir düzelelim inşallah
Minkpndam 1200 yptırdım tutmadı bende birdaha yapmadım ramazandan dolayı bu pazar tekrar yaptırmaya gitcem
Hellomoto Minkpndam alahalah hiç mi belli değil zaten çocukla zor gidecem tutmazsa yandım yine ekstra ödeme yapılıyormu
Minkpndam Hellomoto hayır canım 2. Kere yapılıyor zaten ben 2. Seansa gidemedim o yüzden silindi tekrar baştan başlayacaklar pazar gitcem birde iki hafta sonra tekrar