10 seneye yakındır kapalıyım. Genelde diz aldı uzun tunik pantolon üzerine hırka tarzı falan giyiyorum normal beden ölçüm 42 ben 46 alıyorum bol giyiyorum tuniklerimi pantolonları mı. Ama tam da şuan nedendir bilinmez birden feraceye heves ettim kendi kendime birden aklıma düştü hemen modellere baktım nasıl birşey alacağımı da bilmiyorum açıkçası siyah olsun belli etmesin diye düşünüyorum ama bilemedim model bile secemedim ve birşeyleri daha doğru yapmam gerek diye düşündüm. Ama korkuyorum sanki alıp giyememekten alisamamaktan. Heves için de almak istemiyorum ama dinin gereğini de tam yapmak istiyorum artık. Siz nasıl alistiniz feraceye.