Lockam Doktor zaten yetersiz olduğunda söylüyor. Mamaya başlayabilirsiniz diye. Kilo alımını, çişli bez sayısını takip edin. Benim bebeğim 10 ay 20 günlük, doğduğundan beri ağlak, huzursuz.😀 Ağlamanın doymakla ilgisi yok. İlk 3-4 ay gaz sancısı çekiyor bebekler ondan dolayı ağlıyorlar.