Suflee ben hep pamuklu ekonomik kuruluk programını kullanıyorum. 3 saati aşan bir süresi var fakat çoğu zaman daha erken bitiriyor ve kapatıyor kendini. Enerji tasarrufu açısından bu önerildi bize, faturayı da kabartmadı açıkçası.
Banyoyu çok ısıtıyor evet, banyo kapısını açık tutuyorum kurutma çalışırken. Bunun harici bir yöntem denemedim. Nem, rutubet konusunda sıkıntı yaşamadım.