Merhaba anneler bebeğim 2,5 aylık 1 aylık olduğundan beri ciddi burun akma sıkıntıları yaşıyoruz denemediğimiz şey kalmadı doktoru daha küçük olduğu için ilaç verme taraftarı değildi. Bruno diye burun aspiratörü kullandım nefeslerimiz pek yetmediği için burunlarını tam temizleyemiyoruz aslında ve bebeklerimizin burnuna zarar verip ödem olmasına sebep oluyoruz. Baby vac diye bir burun aspiratör keşfettik bir ucu süpürge makinesinin ucuna takılıp en düşük volum ile çekiyoruz ve mutlaka tuzlu su fizyolojik akıyoruz inanılmaz bir mucize baby vac inanın bebeğim 2 gündür çok aşırı rahat uyuyor 🙏 en beslenme öncesi temizleyin sevgili anneler ☺️