Adel92 Ateşim 38,4 ve titremem var. Halsiz de hissediyorum. Emzirirken ateş düşürücü kullandınız mı? Doktorunuz neyi önerdi paylalabilir misiniz
Emine_elis Adel92 sıtmalanmş olablr msn . Cann bişe fln isteyp yemediysen yada bişe görüp aklından bile geçirdysen o bile olur cnm geçmiş olsun
Merve191122 Bana da oldu bir kere acile gitmek zorunda kaldım. ateş düşürücü serum verdiler. Sanırım süt birikince oluyor. Mastit dedikleri olay. Verdikleri serum da paroldü. Bebeğim 2 aylıkken oldu bana da.