Kızlar bebeğim 4bucuk aylık öğlenleri hep kısa uyur uzun uyusa bile hiç tam anlamıyla bi saat veya aralıksız yatmamıştır illaki ilk 20dk yada 30dk sonra ağlayarak kalkar sonra tekrar uyur şimdi geceleride olmaya başladı bu ilk yarım saat uyuyo sonra ağlayarak uyanıyor saat başına döndü şimdide inanın mafoldum saat başı kalkıp uyutmaktan bide sürekli bi emme isteği gece gündüz aynı doymuyor mu diye düşünüp mamada verdim yine aynı meme bağımlısı şimdiden şuan ne yapmam gerek benim gibi olanlar var mı yani uykuya mı tam dalamıyor anlamıyorum uykuyuda seviyor aslında hemen dalar uykuya fakat böyle kısa süre uyuyup kalkıp tekrar yatması beni çok yordu ne yapmamı önerirsiniz bilemedim doktorla görüşsem mi bu konuyu