hulyaaa-123 https://imgyukle.com/i/Qdgy2y Adetim gecikmedi ilişkiden 5 gün sonra falan yaptım bilmiyorum cıkar mı doğru sonuc . Başta 2. Çizgi yoktu 15 dakika sonra falan böyle oldu sonuc geçerli mi geçersiz mi
ezguscom hulyaaa-123 genelde ilk dakikalar harici çıkan sonuçlar doğru olmuyor diye biliyorum canım kuruma çizgisi diyorlar o geç çıkanlara ama hayırlısı olsun hakkında inşallah 🙏🏻
Mrymom hulyaaa-123 15 dakika sonra bu çizgi çıktıysa kuruma çizgisidir hem ilişkiden 5 gün sonra belli olması mümkün değil. Döllenen yumurtanın rahime gelip tutması 8-10 gün sürüyor. İlişkiden 2 hafta sonra anca kan testinde belli olur diye biliyorum.
Mzgnugursain hulyaaa-123 testinizi tekrarlayın ama beş günlük ilişkide test doğru vermez diye biliyorum siz isterseniz kan tahlili yaptırın içiniz rahat olsun