Merhaba. Bebeğim 8 ay 20 günlük. Son günlerde biraz hasta üşüttü. Ek gıda olarak genelde kavanoz mama tüketiyordu. Sevdiği seyler olunca normalce yiyordu. Ama son 1 haftadir agzina kaşığı aldigi gibi kusuyor ve ayni zamanda da ishal oluyor. Yani ek gida reddi yapıyor. Ayni zamanda 3. Dişi de patladı. Ben anlayamadim acaba bu kusmalar hastaliktan mı disten mi baska bir seyden mi benzeri durumda olan var mı?