gBayan ben hep pirinç ununu kaynatıp muhallebi gibi yapıyorum. Ocaktan alınca içine muz ve bebek bisküvisi koyuyorum isteğe göre başka meyvelerde kullanılabilir. O şekilde yediriyorum şuna benim kızım 19 aylık ama önce de vermiştim 8,9 aylıkken. 1 yaşından önce muhallebisini suyla yapıyordum şimdi artık sütle yapıyorum