Bende sağlık ocağında tarttım geçen 300 gram almış görünüyordu aynı gün doktorada gittim orda 1,5 kilo almıştı 🧐 sağlık ocağındakikere söyledim tartı yanlış galiba beni bi süzdü her ay 2 kilo mu alcak abartma sende diye söylenmiştiı bende sağlıkçıyım bi güzel bozmuştum onu dönüşte