Merhaba. Doğumdan sonra lohusalığım biter bitmez normal adet düzenim devam etti . 28 günde bir 5-6 gün olacak şekilde. Ve hep emzirdim ancak çok emen bir bebek değildi oğlum. Şu an 14 aylık ve bu aralar aşırı emiyor adeta beni emzik olarak kullanıyor ve adetim 5 gün gecikti. Sorum şu aşırı emme düzenli olan bir adeti geciktirir mi? Bunu daha önce yaşayan var mı?