Aynı sıkıntıyı 40 günlükken çektik . Götürmediğim doktor kalmadı alerji zannettim çok dikkat ettim yediklerimede ama alerji değilmiş teni çok atobikmil mustelanın yenidoğanlar için olan bir kremini önerdi doktor biraz pahalı ama bir sürdüm yarım saat sonra hepsi geçti . Hala daha teni çok hassas olduğu ve kuru olduğu için birde beyaz tenli günde bir kere sürerim kesinlikle tavsiye ediyorum