Hayallerim95 Arkadaşlar oğlumun henüz hiç dişi cıkmadı bakıyorum şişlik bile yok ben erken çıkarmışım eşimde öyle 3ay önce ateşlendi doktor dişten dedi ama mikrop kapmış 2 hafta önce ateşlendi doktor bu sefer diş dedi yine bişey yok herkes soruyor yok diyince şaşırıyorlar sizce bi doktora götürmelimiyim😕
Saada 14 günlüğünden itibaren 1 yaşına kadar d vitamini kullanımı gerekli, doktorunuza danışmakta fayda var, tabii ki geç diş çıkaran bebeklerde var, kalbinizi ferah tutun, doktor muayine edip söyleyektir neden geç olduğunu.