Bebeğim 2 aylık sürekli ağlıyor gaz sancısı var ama daha kötü olduğu günleri bilirim bu kadar değildi kaynanam geldiğinde hep böyle oluyor çocuk hiç durmuyor uyutuyorum saniyesinde uyanıyor emmiyor ne yapacağımı bilmiyorum yardımcı olun ne yapmam gerekiyor lütfen