Kızlar bebeğim çok ciddi gaz sancısı çekiyor uyuyamıyor metsil, biogiage, sab simplex hepsini kullandım rezene verdim 1,2 damla sıcak havlu yaptım geçmiyor uyuyamıyor çörek otu yağı iyi geliyo diye duydum emeğinin ucunu batırıyorum çok iyi geliyor 1 dk da hemen gazıyla beraber kakasını yapıyor ama zararlımı acaba bilginiz var mı