Tontis_annesii benim bebeğimde içmiyordu. 9 ay kontrolünde doktora söyledim, emziriyorsan zaten sütün biyük çoğunluğu su dedi ondandır. Alıştırma bardağı, bineron, kaşıkla su içirme vs. Denedim içmedi. Pipetli suluk aldım, başta bikaç kere yapamadı ama emme refleksinden olsa gerek içti sonra. Belki işinize yarar diye yazmak istedim.