Kızlar herkese merhaba . Üç aylık oğlum var iki hafta önce çişini yapamadığı için urolojiye götürdük doktor kültür istedi sonuc çıkana kadar tedbiren antibiyotik başladı . Neyse sonuç çıktı haddinden fazla enfeksiyon var dedi ve sünnet önerdi neyse sunnetide yaptırdık herşey yolundaydı oğlum yine çişini yaparken aglamaya başladı ve yine kültür verdik sonucunu bugün aldık temiz çıktı çok şükür . Çişini yaparken ağlamasını kullandigi antibiyotiğin yan etkisine bağladı . Daha önceki aglmayida idrar yolu enfeksiyonuna bağladı . İki hafta sonra tekrar kültür vereceğiz . Enfeksiyon çıkarsa böbrek reflusinden şüphe edeceğim ama inşallah yoktur falan dedi . Sonra döndü yok ya bu çocukta birşey dedi ( böbrek usg çekildi temz) aynı zamanda çocuk doktorumuz da ilgileniyor ama benim kafama takıldı yinede. Oğlum hala çiş yaparken huysuzlaniyor antibiyotiği bugün bıraktık yan etkisi olsa ne zaman biter acaba varya kafam çok karıştı kizlarr bana bir yardım