Rabiaugr Merhabalar bebeğim 17 günlükken poposunda şişlik fark ettik doktorlar ilk mantar zannetti ama anal apseymiş 28 günlükken 10 gün antibiyotik tedavisi gördü şuan yeniden apse baş verdi başından geçen anneler nolur anlatın bana deneyiminizi