3.5 aylık ve tutabilir durumda şu anda ama ben dopumdan sonra eve geldiğimiz andan itibaren tummy time yaptım bebeğe. İlk günlerde üç beş saniye de olsa her gün ufak ufak artırarak uaptırdım bence bunun faydası büyük. Şimdi de elinden tutup kaldırma, yan çevirme gibi basit fizyo etkinlikleri yaptırıuorım ve gözlemlediğim kadarı ile kaslarını kullanması hiç fena değil. Dolayısı ile bence egzersiz ile her şey kapatılıyor. Arkadaşım beneğşne hiç tummy time yaptırmamış, çok sonra yaptı ama bebek kafasını yine 3-4 ay arası dik tuttu mesela.. bence egzersiz durumu var ;) bol şans, keyifli egzersizler