Mhrs_ İsterseniz iki yaşı bekleyin bendede durumlar aynı 16 aylık ama kıyamıyorum 2 yaşına girmesini bekliyorum bi yandan emsin diyorum o emerken ben onu seviyorum bidaha bu günler gelmeyecek diyorum. Bi yandan da çok yıprattı beni memelerim ebe memene döndü bi an önce toparlamak istiyorum onları 😂
Duygu007 Bu ne saçma bi düşüncedir ya. Dinimizde öyle bir şey yazdığını hiç bilmiyorum. Kurandada kız çocuğu emerse ya hırsız ya arsız olur diye bir şey yazdığını duymadım. Bu nasıl bir inanış bilemedim 🤷♀️