Gktgsrpl benim kızımın böyle kırmızılık yoktu yara gibi kabuklanmıştı. Şişlik vardı. Eşim farketti. Doktora götürdüm mantar dedi. Zeytinyağı sürecektim ama sormadan sürmedim dedim. Zeytinyağı dağıtıyormuş. Ketoral şampuan yazdı bide dermifin merhem. Dermifini sabah akşam sürüp her gün saçını şampuanla yıka dedi. Öyle yaptım ama bazen unutuyordum merhemi sürmeyi. Bu defa banyo yaptığında iki defa normal sabunla iyice başını yıkadım vücudunu liflemeden önce ketoral sürüp köpükle beklettim. Lif yaparken şampuan başında beklediği için iyi oluyodu. Sonra güzelce durulayıp yıkadım merhemi sürdüm şükür hafifledi. Minik minik kepek gibi kabuklanma oluyo ama en azından eskisi gibi değil. Bu arada onun sabununu ayrı yerde tutuyorum. Bizim liflerimiz yada kullandığımız sabunlarla aynı yerde bulunmuyor.