Anuraky yıllar sonra bu akşam beni tekrar hastanelik etti … 10 yıldır savaşıyorum ilaçların hepsini kullandım en iyi terapilere gittim en iyi cihazlarla hemde servet harcadım nerdeyse son bir haftadır zirvede yaşıyorum maalesef kafada bitmeyince bitmiyor geçmişi unutmadigin sürece seninle illa bir gün patlak veriyor . Ben bide sürekli temkinliyim her sabah öğlen akşam sufi nefes çalışırım, tütsü,lavanta , meditasyon her akşam yaparim ona ragmen tekrarladı. Felç geldi diye gittik hastaneye panik atak dedi doktor öldürecektim doktoru o kadar sinir oldum .çok zor bı durum Allah yardimcimiz olsun