Cikomel bosuna gorurmeyin ğanik yapacak bir durum yok,benim oğlumda 3 aylık.Ayak parmagında çıkmıştı doktora msj attım Tentirdiot ile pansuman yapın ve teramisin kullanın dedi.Cidden geçti bi haftada.Bir de tırnakları düz kesmeyin o da batık yapıyor,gecmis olsun :)