Ayseasel1029 ileride diyet yapacağına emin olduğumuz yavrunuz bu üzüntünüze gülecek:) çoğumuz iştahsız bebeklermişiz şimdi kilo vermeye paralıyoruz kendimizi. 😀
Rutin doktor kontrollerine gidiyor musunuz? Sağlığı, neşesi yerindeyse gelişimi,ilgisi, odağı yaşıtlarıyla uyumlu ise kafanıza takmayın, elbet bir gün yemeğin tadına varacak. Birazcık zaman verin🌸