8 ay önce sezeryan ile doğum yaptım doğumdan 3 ay sonra adet oldum ve düzenli bir şekilde her ay adet görüyorum en son adetim biteli 5-6 gün oldu bugün az miktar leke leke kanamam oldu öyle çok değil az miktar daha öncede bir kere olmuştu yani adet kanaması değil bu yaşayan var mı acaba normal mi bu durum