Kızım 15 aylık gece iki veya 3 defa mama içiyor. Her biri 180 CC. Uykuya geçerken içiyor saat 9 da sonra saat 1 de mziirdaniyor istiyor sonra da saat 5 gibi istiyor. Vermezsem dalamiyo bı türlü. Bazen uykuya geçerken içmiyor bazen gece sadece bı defa içiyor. Hiç belli olmuyor yani. Ben artık komple bıraktırmak istiyorum. Doktoru en fazla bı defa içsin dedi çünkü. Bı gece biberonla su verrmeyi denedim onu kabul etmedi. Pispislasam da susmuyor.
Sizce ne yapabiliriz?