Ben bebeğimi yalnız bir odada bırakmadım açıkçası, şu an 3 aylık, hala bırakmıyorum. Gündüzü salonda bizimle geçiyor. Geceleri anne yanı var, orada uyuyor. Ben salonda iken o beşikte uyumadı hiç bir süre daha da öyle yapmayacağım, ne olur ne olmaz. Üzerine düşebilecek bazı şeylerle başedevilecekmkıvama geldiğinde falan, belki 7-8 aylıkken de kendi odasına geçiririm diye düşünüyorum ama, bakalım. Bebekler de rüya görühorlar hatta uyku terörü diye bir şey var. İnancınız uygun ise dua okursunuz, değil ise ne bileyim odayı havalandırırsınız, benim gibi erken oda ayırmazsınız falan mesela )) ben de nazardan çok temel aşıları tamamlanmadığı için kalabalıklara sokmuyorım şu alamada, eve gelenler amenna ama bğypk kalabalıklara sokmuyorım