Kızlar dün saçlarımı açtım sonra boyadm rezil bir haldeyim küllü sarı yapıcaktım civciv sarısı oldum. Diplerim sapsarı uçları normal sarı çok çok kötü oldu saç dibim yandı kabuk bağladı kanadı. Tekrar boya süremem hep yara şuan. Kına yapsam nasıl olur bu şekilde aynaya bile bakamıyorum. Allahtan tesettürlüyüm