Merhabalar, üç aylık bebeğimin çok sevdiği “five little monkeys” diye bir şarkı var. YouTube’da klibi iki buçuk dk sürüyor. Son üç gündür günde bir kere izlemesine izin veriyorum. 2,5 dk olduğu için sizce sakıncası var mıdır? Şarkıyı dinlerken eli kolu durmuyor ve gulucukler saçıyor minnoşum. Otizmi tetikler, dikkat eksikliği yapar gibi bilimsel kanıtlar var ancak 2,5 dklik videodan bir şey olur mu emin olamadım, tecrübeli annelere sormak istedim.