snyck kutu üzerinde bir yerde olabilir. Keçiboynuzu özü var biliyorum da ekstra şeker de var diye okudum bir yerden. Onu öğrenip sipariş vermek istiyorum. Bakarsanız çok memnun olurum. Bir de severek içirebiliyor musunuz tadı nasıl? Ben bestiron kullanıyorum zorla verebiliyorum tadı çok kötü.