260223 Hafsaninannesii birşey soracağım bilmediğim için burda görünce bnde yükledim bilgileri vs girdim ne yapmam lazım kutu falan gelmesi için herşeye yorum mu yapiyorx yoksa kutu geldikten sonra içinden çıkan şeylere mi yorum yapıyoruz
260223 Ggulmez o nasıl oluyor yani profile göre dediğiniz bn bugün yükledim ne yapmam lazım kutu için
Ggulmez 260223 sizin bişey yapmanıza gerek yok, çünkü hangi profili aradıklarını bilmediğimiz için şansa kalmış bir durum bu. Markaların ürünlerini denetmek istedikleri kriterler değişiyor, bazısı x özellik ister bazısı Y, onu bilemiyoruz.
Deletedmom_875 31 martta cikmis bana da. Postu görünce bakayim dedim yeni gördüm çıktığını kacirmisim gsjd
Sessiz_oyuncu Aysegul93 canım banada 2 kere geldi her ay başkalarına gidiyor. Ben sadece kargo sürecinden bahsettim. Haftada bir gelmiyor yani 😁 gelmesi 1 hafta sürüyor dedim.
Catlakbiranne Hafsaninannesii Offff bana çıkmadı çocuk kandırır gibi Ekim’de çıktı o kadar. 2 hesabım var ikisine de çıkmamış küstüm ben siz güle güle kullanın. 1 haftada geliyor