Kızlar kızım 9 aylık . 5 gecedir uyumuyoruz geceleri . Uykuya dalmada cok sorun yasıyoruz . Sürekli uyanıyo . Derin uykuya gecemediği gibi her uyanısında aglıyo . Oğlumda uyku sorunumuz asla olmadı o yüzden ne yapıcamı şaşırdım . Karnı tok altı temiz hasta degıl . Uykuya daha rahat gecmesi icin ne yapabılırım ?