Hanımlar merhaba, 4.5 aylık bebeğimi sünnet ettirmek istiyorum ama özel sağlık sigortamın süresi bitti, özele para veremeyeceğim, devlet hastanesinde yaptıramaz mıyım? İyi bir doktor bulmamız lazımmış öyle dediler, kaynımı bu yüzden iki kere sünnet etmişler mesela ilk doktor iyi kesememiş 🤭 tecrübelilerinizden öneri beklerim…