Moana tasiyorum vallahi, biz alistik hergun sabah aksam kopegimizi dolastirmaya cikiyoz, gunduzleri carsi pazar market geziyoz. Hatta sirtima cantasinida asiyorum😃 emeklemiyo hatta yuz ustu yatmaktan hic hoslanmiyo, hep ayakta dikelerek oynuyo oyunlarini, yari destekli oturuyo, yattigi yerden kalkabiliyo, canta seklinde yurume aparati var kese gibi onla evi tavaf ediyoz. Oturan yatan yerleri icerde kalmis heralde diyip gülüşüyoz kendi kendimize artık 😊