Bebeğim hiçbir emziği tutmuyor beni emzik gibi kullanıyor, gazlı da bir bebek ve uykusu yok denecek kadar az uykuya da dalamıyor. Nuk,wee,avent denedim aventin her çeşidini nuk ve wee nin damaklı damaksız ve kauçuk silikon olanlarını denedim olmuyor ne yapsam ama biberon ucunu çıkarıp verdiğimde emiyor. Araştırırken tommee tippe nin biberon ucuna benzediğini gördüm. Acaba onu alır mı kabul eder mi bilemedim.
Neden ısrarla emzik kullanmak istiyorsunuz diye linçlemeyin lütfen bebeğim kolik ne gece ne gündüz uykusu var, parmağını emmeye başladı 3 aylık. Bu arada keşfetme değil bildiğiniz emiyor emerken uyuyor. Hem uykuda rahatlar hemde gündüz huysuzlanıncs biraz avutur diye istiyorum bilgisi olanlar yazabilir mi lütfen 😔💕