Dkayki Ben kundağı bıraktıktan sonra uykuya dalana kadar ya da çok hareketlendiginde kendini uyandiracagini hissettiğimde elini tutuyordum. Zaten anne yani beşiğinde yatıyordu ve bizim yataktan aşağıda kalıyordu o yüzden sorun olmuyordu bütün gece el ele uyuyorduk nerdeyse 🥺😍 Sonra geçti, dönmeyi öğrenince de döne döne kendini uyandırmaya başladı sonra ona da alıştı. Zamanla geçiyor isterseniz elini tutun siz de benim gibi.