elassmom Merhaba sevgili anneler, bugün 4. Ay aşısını olduk. Hiç uykuya dalamıyor, kucaktan inmek istemiyor yanından kalkınca ağlıyor vs. Siz neler yaşadınız? Ne kadar sürdü?
mevsim14 elassmom beniö kızım da şuan 4 ay 17 günlük 4 ay aşısı olduğu zaman hiç hali yoktu hep kucak istiyordu ağlalıyırdu uyumuyordu calpol vermeye başladım rahat rahat yatıyordu maşallah ondan sonra düzeldi