İyi akşamlar kızım 2.5 yaşında ve aşırı derece yaramaz bugün başıma gelen ani bir kazayla ilk yardım eğitimi almak istiyorum hemde acilen , bugün çikolata yerken boğuldu ses gitti kıpkırmızı çırpınmaya başladı internetten gördüğüm kadarıyla hewrik manevrası yaptım çıktı cisim şükür başıma gele bilecek kazalardan ötürü ilk yardım eğitimi almak istiyorum nasıl başvura bilirim?