Melikeeekk 9 aylik bebegim kafasının üstüne düştü hastaneye goturduk tomografi çekildi yolladılar başına gelen varmi sonra sıkıntı oluyormu
afifem1 Melikeeekk doktor bilgi vermedi heralde o yüzden buraya soruyorsunuz ? Valla belli olmuyor sıkıntı doktor bizlerden daha iyi bilir sonuçta