Yasemir41 Can25 benim bebegimde de olmustu hatta sonra turuncu renkde her bezinde oluyodu ilk bir hafta kadar doktoru ve ebesi yenidogan bebeklerde olur normal demisti ama siz yinede doktorunuza danisin iciniz rahat etsin
Krsln Can25 benim bebeğimde de olmuştu kız bebeklerde normal görüyor doktorlar annenin hormonlarindan demişti benim doktorum tabi siz yinede sorun doktorunuza.
Aybalosmoms Canım doktora fotoğrafını at tabi aklın kalmasın ama benim kızımda da olmuştu yenidoğanlarda normal korkma demişti doktorum, ismini de söylemişti de unuttum
Aybalosmoms Hıh hatırladım ürik asit kristalleri yoğunlaşarak kırmızı şekilde idrarla atılıyor korkmana gerek yok geçer dedi cidden de 2 defa oldu sonra da olmadı, benim de kızım 2. Günündeydi bu olduğunda
Aybalosmoms Can25 huzursuzluğu yoksa içiniz rahat olsun bence, inşallah iyidir minik kuş 💞 tabi aklınız kalacağına doktora muhakkak gidin🙏🏻