Pastaneusuluislakkek elcn4139 18 aylık 1 tog giydiriyorum. Normalde yarım kol zıbın+alt üst pijama idi ama bu gece hafifteleceğim sanırım. Asla örtmüyor üstünü gece uykusunda
Felicita elcn4139 Benimki de goydirmiyor artık giydirince agliyor hemen. Üstünü örttüm an da anında tekmeliyor . Kalın giydiriyorum artık iki kat ama Hasta olacak diye korkuyorum
Irmakmelegim elcn4139 21 aylık hala giydiriyorum tulumu havalar tam anlamıyla isindiginda 0.5 tog içine zibinla uyuturum muhtemelen
Mrv135 elcn4139 Kışın 1.6 tog giydirdim bir aydan fazladır giydirmiyorum çünkü çok terliyor. Pijama takımı giydirip üzerine bir battaniye atıyorum ama onu da açıyor. Benim oğlum sıcağa gelemiyor hemen terlemeye başlıyor ve o gece sürekli uyanıp ağlıyor.