Merhaba anneler. Bu bir yargı dağıtma postu değildir. Sadece çok denk geliyorum bu konuyla ilgili postlara. Benim gibi bebeğine yalnız bakan anneler için ekran ufacık bir yardımcı oluyor bazen. Bende bunu yaptım maalesef ev işi yemek vs umrumda değil ama bebeğimin gıdasını hazırlarken mecbur onunla ilgilenemediğim zamanlar oyuncaklarıyla oynamayı veya kitaplarına bakmayı reddettiği zamanlarda 10 ,15 dk ekrandan destek aldım. İçim elbette rahat değil. Her gün olmasada bu durum beni hep rahatsız etti. Bugün youtube da bir videoya denk geldim. Bu uçsuz budaksız konuyu bir saatte öyle güzel işlemişki tam nokta atışı buldum söylenenleri. Kendime dersler çıkardım. Belki faydalanmak isteyen olur diye linkini bırakacağım ve adını yazacağım. Videoda en çok şu nokta dikkatimi çekti. Bu bir kumar. Nasıl her bebek gelişimi farklıysa etkilenmeside farklı. Ona olmadı bize de olmaz demek yanlışsa, ona olmuş bizede olur demekte yanlış.
Merak edipte denk gelmemiş olanlara faydalı olur umarım.
-Sanal Otizm ve Ekran Maruziyeti konusunu Psikolog Cihan Çelik ile konuştuk -