Merhabalar. Oğlum ilk bexseroyu 5.ayında oldu. 2.dozu 7.ayda oldu. 3.doz ise 13.ayda dedi doktor. Bu arada nimenrix içinde yaşından sonra 1 doz yapsak yeterli dedi. Daha önce hiç duymadım herkes 5 doz yaptırıyor burda da okuyorum. Var mı 4 doz yaptıran?