benoyleuygungordum_ oyüzden artık geceleri babasıyla aynı odada yatıyor uyandıkça mama veriyor babası sabaha karşı da yanıma getiriyor emziriyorum benim yanımda uyandığı kadar uyanmıyor babasıylayken , hem de ben bebeğin azcık hareketine uyanırken babası uyuyabiliyor (bebek uyanınca uyanıyor tabi) bu şekilde olunca ben mutlu eşim mutlu inşallah hep böyle devam eder:)