Busra091 evet malesef çok pahalı tüm aşılar. Daha az aşı sayısı olarak da seçenek varken doktorumuz bu şekilde planladı açıkcası sorgulamadım bir bildiği vardır mutlaka. Ileriki aylarda yapılsa doz sayısı azalıyor ama o aya kadar da aşısız olduğu için korumasız oluyor bir riski vardır belki diye düşündüm