Çıldırmama ramak kaldı artık . Kızlar Allah aşkına nedir nedendir çözemiyorum. Emziriyorum sonra ağlıyor gidiyorum mutfağa ağlıyor elinden bişey alıyorum ağlıyor balkondan içeri koyuyorum ağlıyor bherseye ama herşeye ağlıyor yerlere atıyor kendini 🥴😣😖😖😖😖
Yemek yemez aç aç ağlıyor hiç bir şey beğenmiyor yemez içmez
7./24 herşeye aglanirmi Allah aşkına yaaaa