Sonsuz32 Oy kullanmak zorunlumu kullanmasak ne olur Cunki benim ikametgahim olduğum yerde değil başka bir yere de orayada gidemiyorum eşimde başka biryerde olduğum yerde kullanma şansım olurmu bilginiz varmı acaba
aylinbb olduğunuz yerde kullanmak için biraz geç kaldınız. teknik olarak zorunlu ama bir yaptırımı yok